Ritorno

Kära vänner! Har lyckats sno till mig en dator på biblioteket så nu kan jag efter några uppehåll börja småblogga igen. Sis måste bara säga att det finns en bok som heter "Babbeldrottningen i New York"! Den skall läsas!

I vilket fall som helst känns det som mitt liv börjar gå som jag vill. Skall på tisdag provjobba på Kalhs på Entré för ett julextra jobb! Hur bra är inte det? Jag i en kaffe och théaffär! Lyckan är gjord!

Efter lite shopping och en pälsjacka rikare, känner jag mig nu lite mer.. Komplett.. Har inte så mkt mer tid att skriva på nu för jag börjar snart och jag måste ha kaffe och hinna läsa igenom femtio miljoner sidor till Sharia lektionen som börjar klockan 15. Innan dess är det föreläsning Mänskliga rättigheter!

Later ciaociao

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hjärtat :) Hoppas du har det bra tänkte fråga dig om du är hemma något under julen? Puss från joaannaaa :)

2009-11-26 @ 11:50:44
Postat av: E

HOHOHO JAG SKREV OM DIG IDAG G!!!! KOM IN OCH LÄS!!!!!! CIAAAAAAAO

2009-11-26 @ 23:13:49
URL: http://elitportalen.se
Postat av: Linnea på fäktningen :D

Låter bra Gabbi :D Lycka till på jobbet

2009-11-28 @ 23:15:19
URL: http://beautiqueen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0