Addicted to coffee

Okej kära läsare! Jag fick en liten kommentar om att jag borde dricka kaffe för att bli pigg. Tyvärr funkar inte det på mig. Under min gymnasietid drack jag ungefär två liter kaffe/te om dagen för att orka med! Det slutade självklart med att jag blev otroligt beroende av kaffe och ville bara ha mer och mer kaffe.

Till slut så förknippade min kropp kaffe med att slappna av. För så fort jag var stressad drack jag kaffe och genast infann sig lugnet. Sant så blev kaffe min drog. Därför fungerar inte kaffe på mig för att bli pigg. Bara för att slappna av. Inte ens koffeintabletter gör mig pigg utan snarare trött..

Anyway tack för tipset..


Ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0