Try it all over again.

Godmorgon foks!
Vaknade upp till ett regningt och grått Göteborg idag, så vädret är inte så mkt att hurra för som sagt. Det ända positiva med att det regnar på våren är att det luktar så gott efteråt. Får nog vänta lite på den lukten eftersom det fortfarande regnar.

Idag blir det en liten boost dag för mig iaf och en pluggdag. Har legat alldeles för mkt på latsidan nu i några dagar - vilket behövdes - men nu är det plikten som kallar svagt på mig igen .

Pratade med CB för första gången på några veckor igår så det kanske hinns med en kaffe innan min lilla makeover

Det jag hatar mest är att jag försökt skicka iväg detta boring inlägget en fyra-fem gången nu men datorn kollapsar hela tiden. Skall göra ett nytt försök nu. Hoppas ni kan läsa detta snart.
ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0