pack your bags bitches

En hel dags plugg har nu snart gått och jag har  inte gjort nästan någonting annat. Försöker vänja mig vid mitt blonda "svall" och visst är det lite svårt, eller snarare annorlunda, men på något sätt så känns det bra och det är huvudsaken.

Nu gäller det bara att packa till pappa. Bor hos honom varannan vecka mellan onsdag och måndag så det är snart dags att ringa en taxi som skall komma och hämta mig och min bror, pappa skulle på ngn buisness tillställning.

Så medan schlager ala 2000-talet spelas varm på datorn så skall nu packningen börja. Jag älskar att packa på ett sätt men när kläderna växer sig höga som manhattans skyskrapor och man inte får plats mer i väskorna. då är det inte lika kul. Hatar att packa upp.

Det finns de hurtiga människorna som packar upp så fort dekommer hem oavsett hur länge de rest eller hur sent det än är. Sedan har vi kategorin där jag tillhör, de som är så lata att de inte orkar packa upp och kläderna kan ligga i väskan i flera dagar efter att man kommit hem. Jag har tex inte packat upp väskan från Stockholm än med mina vanliga kläder. Fäktväskan packade jag självklart upp på en gång. Tur det!

Nej, usch vad skall jag ha med mig...

Ångest var ordet..

ciaociao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0