Love at first sight

Ni vet när man har några plagg som verkligen är favvosar. Jag hade ett par, eller ja nu har jag ett par, men iaf ett par svarta jeans som dessutom hade ett utav mina favorit skärp i sig. Efter träningen i torsdags så var jeansen plötsligt borta när jag kom hem och jag trodde verkligen helt till 100% att jag hade fått med mig dem hem. Det dumma var också att jag hade tänkt ha med dem till Stockholm. Jag och jeansen hade en liten hatkärlek till varandra för först gillade jag dem inte alls men nu kan jag inte ens sluta tänka på dem eller skärpet. Inte egentligen för att det är några speciella, men ha man fäst sig vid kläder så har man.

Så jag har hela tiden trott att någon på fäktningsklubben råkat få med dem hem och tänkt att det kankse var dags för oss att gå skiljda vägar. Åker ju toll pappa idag och var tvungen att dels packa men också att städa rummet på kläder som ligger i högar ala Mount Everest hos mamma. När jag sedan skall sortera in allt i garderoben, ja då ligger de där och bara skriker av att jag skall se dem. Kärlek vid första ögonkastet efter saknaden av dem. Jag och jeansen är nu nykära och kommer leva lyckliga tills döden skiljer oss åt..


en liten upplysning bara.






Byxlös? Inte längre!

ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0