walking on sunshine..

Nu sitter man en måndagskväll och funderar vad man skall skriva om. Dagen har jag berättat om innan och det ända som har ändrats är att jag har tränat. SKall plugg nu. Sedan har inte så mkt mer hänt.

Så vad är då aktuellt att skriva om? AE - min barndomskompis - gav mig den perfekta idén
Och den kan kort beskrivas med ett ord.

Uteserveringar.

För nu när våren kommen, vackra människor spatserar på gatan, folk är glada, solglasögon och ballerinaskor kommer fram, tunna jackor och ljusa färger, ljusa kvällar och bara en varm skinnanade sol lysser på våra ansikten - vad passar då bättre än att spendera tid med nära och kära på uteserverigar?

Jag älskar uteserveringar och på onsdag är det premiär för året. Jag hoppas alla gör varandra sällskap. Jag kommer iaf att sitta ute. Frågan är bara med vem? Någon frivillig?


peace

ciaociao


bild lånad från http://www.kanal5.se/stylebykling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0