studystudy.....................................

Efter en dag med något mycket plugg känns det som man borde vara färdig.. men icke sa nicke det är jag inte, har fortfarande ganska mkt kvar att göra. Har kvar denna trötthetskänsla i kroppen som jag gått runt med i en vecka, känns som jag har konstant kvälvning och yrselattackarna kommer allt oftare. Kan sova hur länge som helst också.. Undra vad det är. Mamma gissade på järnbrist. Hm kanske snarare Hjärnbrist, på allt som skall göra.

Gårdagen var som sagt jättetrevlig, kul att träffa tjejerna igen men det var synd att inte L var där..
Hamnade på Inferno av någon anledning och det visade sig att det var "rock night" haha så det var vi och ett antal hårdrockare, glamrockare etc. Men det var annorlunda och kul. Personalen supertrevlig!

Nu måste jag fortsätta med plugget så jag kan hinna se på Beck kl 9.

Har ni haft en bra helg?

ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0