Hope and glory-

Länge sedan jag skrev här nu - snart tre dygn sedan. Helgen har varit riktigt fartfylld. Allt från melodifestivalen, debatter och pokerface. Denna helgen har man verkligen sett vilka vänskaper det är som håller när den står emot en stor prövning. Vilka som kan skilja på vänskap och politik.

Jag är inte ledsen, arg eller glad. Jag är tom. Man ser en person som tidigare stått en nära, tror man.. När jag spelar ett spel med öppna kort om ärlighet finns det de som spelar med stänga. Det spelat har slungats igång i en kraftig fart.

 Samtidigt som gammal vänskap sätts på spel så uppstår ny vänskap med nya vänner. Det är det positiva jag nu andas in och alla negativitet andas jag ut.

Om vi människor hade kunnat vara mogna nog att prata om saker hade aldrig dessa patetiska konflikter uppstått.
Och det gäller alla.

Centro idag med SZ, L. Jättemysigt, Sista lektionen idag på ryskan också innan tentan. Snyggmangus skall tyvärr inte fortsätta i A2 så det blir kanske lite mer koncentrerade lektioner haha.


Barnträning snart.. Åh och sitter och nynnar på Måns Hope and glory, är den inte sjukt bra?
http://www.youtube.com/watch?v=-P52-9nI0n4



hörs senare loves!

ciaociao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0