Sickness

Hemma igen efter att ha passat busfröna! Herregud vad barn har energi! Blir barnvaktspassningtisdag med. Men nu måste jag städa upp mitt rum hos pappa. Efter att ha flyttat alla kläder och fäktpriser och annat från mamma så har jag inte hunnit packa upp hos pappa så det ser ut som Bagdad nu i mitt rum.

Har fått superont i halsen med så tänkte vila lite med. Vill verkligen inte bli förkyld, har inte tid med det. Hatar att vara sjuk, eller att ha ont i halsen, Varför är det nödvändigt??

JvP och AS hoppas ni hade en super studentdag och kväll igår. Och C lycka till på första jobbdagen idag. åh hade också velat jobba på STCC racen här i Göteborg. Inte annat för att träffa monsieur prinsen haha

Nej back to work

later

ciaociao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0