SIckness and sadness

Åh nu sitter jag hemma med världens halsont, har verkligen blivit supersjuk. Dagen till ära skulle det egentligen varit klubbmästerskapen på fäktklubben, vilket hade vart jättebra träning men det blev det inget av.. Vaknade kl 7 och kunde inte ens prata..

Så idag blir det lugnt hemma med massa tidningar, grönt thé och film tror jag, Lugnt blir det iaf


Synd med förlusten igår mot Danmark. Men allvarligt talat, Sverige vi har spelat bättre! Det var ju inte bra spelat för fem öre.. Skottstatistik på mål var 7 mot Danmarks 1 (ettan var Danmarks mål), när det var en halvtimma kvar att spela..
Henke var som vi alla såg inte riktigt i högform och efter matchen fick han reda på att hans bror avlidit innan matchen. . Tragiskt och tankarna är hos honom och hans familj. Det är inte säkert om han kommer att delta i matchen mot Malta nu på onsdag i Göteborg.

Läs om händelsen här: http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/landslagsfotboll/vmkval2010/article5327365.ab

Blicka framåt och satsa på nästa match




Jag  skall styra mina steg till spisen och thekannan

ciaociao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0