beauty

15 dagar kvar till Unviersiaden

Efter ett långt bad  med Britney på högsta volym är jag nu halvt back on track och säger godmorgon! Är det inte sjukt att man kan sova 12 timmar? Herregud här kommer bebis gaby igen. Bebisar sover ju också hela tiden. Napp och vagga för mig tack.. hmm

Trycket på lugnorna från igår och hjärtklappningarna är nu borta - tror jag - och idag blir det bara vila. Söta C kanske skulle komma förbi och göra mig sällskap. Vi skulle egentligen åkt ut till havet idag men det blir inget med det för mig. Fokus på att bli frisk inför Universiaden är my priority number one nu, om jag så skall ligga hemma på midsommarafton (vilket jag hoppas att jag inte gör!)

Tänk snygga magrutor jag kommer få efter allt snytande.. herregúd och hosta skall vi inte ens prata om. Hate to be sick..

Om jag blir frisk funderas det på långklänning till midsommar. En skönhet som denna hade inte suttit fel.


ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0