Barnpassning 10.00

Godmorgon vänner! Klockan är lite över nio och hur gärna jag än vill sova så är det bara upp och hoppa som gäller, eftersom jag skall passa tvillingarna klockan 10. Om jag får bestämma blir det en filmdag idag, eftersom vädret är regningt och kallt och jag vill inte bli mer förkyld..

Måste skicka in mina papper til högskoleverket idag också, efter de ämnen som jag har pluggat upp för att höja mitt snitt med, annars kommer inte de att räknas in nu till höstens intagningar..

Jag som inte trodde att jag skulle göra ngt denna sommaren har nu massa planerat, utan att egentligen ha bestämt ngt.

Serbien och universiaden såklart, sedan skåne och Falsterbo Horse Show, barnpassning, marstrand, körkortet (!), m.m
Det kommer bli en bra sommar det här

Nej måste släppa mina filosofiska tankar och få i mig frukost.

CIaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0