The proposal

Igår blev det bio och idag en sovmorgon! Filmen Proposal var verkligen jättebra, och en stark avundsjuka spred sig när man såg Sandra Bullocks kläder! Åh vill också ha. Godiset tog ju självklart slut på tio minuter och innan jag fattat att det fanns drickahållare så var colalighten slut också haha.
Aja efter bion blev det champagne te och varma mackor hemma hos L innan jag och en lika trött AM drog oss hemåt åt varsit håll i regnet.

Nu blir det lugnt på landet idag iaf. Sedan är det Liseberg med AS och JvP imorgon. Herregud har inte  vart på Liseberg på hur många år som helst. Och jag förvarnar redan nu att jag absolut kommer att vägra Gasten! Vägrar!!

Bilderna från Universiaden får ni i kväll gott folk! Nu skall jag få pappa att vi kan åka till Dahls och köpa kaffe.
Ciaociao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0