Right where you want me

När jag äntligen bestämmer mig för att ge bloggen fler updates, vad tror ni då händer? Jo mammas data kraschar först och sedan helt suddenly kraschar datorn hemma hos pappa. Hm sammanträffande? Inte vet jag. Men något jag vet var att min data inte funkade hemma hos pappa.. Damn it

Pappa fyllde iaf år igår så efter några timmars slit på jobbet, med en trevlig överraskning att snygg-olof kom in - så åt vi på resturang. Hur trevligt som helst. På resturang blev Jerry  Williams spotted av oss. Ingen större grej mer än vilket självförtroende den mannen har. Världsvan kändiskvalite fanns med i bilden. För när han skulle lämna resturangen vid halv nio på kvällen så tror ni väl inte att mannen skall ta på sig solglasögon "-ifall några paparazzis skulle komma förbi" - inte för att det fanns några men ändå. Men jo - alla våras Jerry Williams sätter på sig ett par pilotglasögon ala rayban pch spatserar ut. Okej om det hade vart vid lunch men nu var klockan halv nio en onsdagkväll och det var Mörkt ute!. Världsvan kändis det där - vet inte om jag skall skratta eller gråta....

Idag har det vart en lugn dag med en förtidig död på gymmet för att sedan återupplivas med kaffe först på centro med J och sedan lite senare en take away med L från Condeco. För att känna att man levde lite mer hittade man världens fynd som det kommer bild på. Det var sedan bio med hela Malagagänget förutom stackaren SG som var sjuk. Filmen Twilight skulle vi se och jag hade ingen aning om vad det var för film mer än att alla säger att den är så bra och han den manliga huvudrollen är ssåååååååå snygg. Och visst var han det! Jag tror att han gjorde hela filmen - utan honom hade den inte alls vart så bra. För när jag fick reda på att den handlade om en vampyr trodde jag att det var ett stort skämt! Skall jag sitta och titta på en tragiskt skit film om en vampyr när man kan se filmer som är mycket bättre. Men man skall underskatta saker. För filmen var jättebra och han var sjukt snygg. Dropp-dead-gorgeous.

Imorgon sätter man sin trött kropp i en bil tillsammans med sin faster för att åka till Varberg och spa. Det skall bli hur mysigt som helst och jag hoppas jag kan ge er mer update som jag har lovat.

Vad gör ni i helgen?


ciaociao



tatler februari 2004

Kommentarer
Postat av: Anne Pattinson

Jag är helt kääääääääär i snygggingen!!!

2009-01-09 @ 18:13:58
Postat av: Robert Pattinson

hahaha anne pattinson? har du glömt att det är Viktoria Pattinson and noone else daaah

2009-01-09 @ 19:53:22
Postat av: Robban patteson

Öh nej?

2009-01-09 @ 23:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0