Remind me.

vet ni vad jag hittade på kameran nu ? Alla nyårsbilder som folk har tjatat på mig att skicka.. Åh jag som inte är ngt teknikfream direkt. Men jag har iaf lagt in alla på datorn nu, så jag antar att folk förväntar sig att jag skall lägga in dem på facebook med. Jag känner pressen.

Kvällen innan nyårsafton så var L, SG, AM och jag på kinaresturang - är inte jätteförtjust i kinamat men denna var riktigt god. Då maten tog långtid tog vi fram våra barnasinnen och började vika med pappersservetterna haha eller rättare sagt inte jag utan de andra tjejerna. Har aldrig riktigt vart den typer som sitter och viker papper, har inte tålamodet. Men här är i allafall vad tjejerna åstadkom.

SG lyckades göra en båt


AM lyckades med en ros



L med en solfjäder


And what about me?

Eftersom jag inte hade tålamod till att vika så lade jag servetten i knät ,  precis som mamma lärt mig



Ciaociao






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0