Im back biatches

Missed me guys? Nu är jag tillbaka iaf. Inte efter en lyckad tävling - inte på långa vägar, men däremot efter en jobbig men rolig resa. Så mkt har hänt. Har dokumenterat med min rosa kamera så ni kommer att få lite bilder.

Stannade ju en natt i sthlm där jag SZ och JE hade världens mysigaste tjejkväll med nostalgimusik vin choklad jättegod middag och en massa roliga skratt. Nu på morgonen åkte vi till SZ skola, försvarshögskolan, där vi åt frukost för att jag sedan med väldigt mkt hjälp av JE skulle ta mig till centralen och en allt för lång resa hem igen till Göteborg. Gulligt av henne.

Nu väntar en snabb "examensfest" för min del, blir itne sent ikväll för imorgon är det ordning-och-reda-styra-upp-mitt-liv-med-plugg-dag-och-massa-andra-viktiga-saker.




Nu skall jag göra mig iordning,

Mjau

ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0