Ciao

Yo homies!

Nu är jag hemma efter min första ryska lektion. Som faktiskt gick mkt bättre än väntat. Läraren låter som hon skall dö av en hjärtinfarkt när som heslt eftersom hon låter så stressad men i övrigt så är hon jättebra. Och en sak är säkert, jag har bestämt mig för att bli hennes bästa elev. Det fanns inte så jättemånga människor som man kände att man skulle kunna klicka med. Eller ja cutiepie killen längst bak i klassrummet kanske. Hade inte sett att han kommit in så när han gick förbi min bänk och jag så trodde jag först att han gått genom väggen eller något. Men bra såg han iaf ut. Nice. Känner på mig att lektionerna kan bli lite roligare än vad jag trott nu..

Ät lunch med min padre på Soho för att sedan springa ner till centralen och boka en tågbiljett hem. Sjukt vilka förmåner man får med SJ Prio kortet som snart kommer komma hem på posten till Moi.

Nej nu har jag ordnat med papper som skall in i pärmar, ordnat medlemskap i studentkåren - som är ett måste ifall man vill göra tentan. Sedan skall jag packa tills imorgon. Ringt CSN har jag också hunnit med.
Det jag däremot inte hunnit med är att dricka kaffe. Ha begäret är stort nu. Riktigt enormt faktiskt..

Det jag hatar är bara att jag inte fått övningsboken och textboken än, beställde dem igår... Åh jag hatar att ha lösa papper överallt. Missar måndagens lektion eftersom jag är i Tyskland men på torsdag bör jag ha dem. Halleluja moment.



Later ciaociao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0