Superwoman day!

Idag blir en bra dag, Har hjälpt mamma med att städa lite - badrummet - sjukt oglamouröst men en snäll handling som hjälper en stressad mamma. Har lyckats koppla in mina högtalare som stått på mitt rum i ett allt för bra tag. Otekniska jag har blivit teknisk. Fattade till och med manualen. Yeah. Nu blir det plugg fram till halv två då jag beger mig ner till stan för att äta lunch med  klasskompis IT. eller ja f.d. klasskompis kanske man skall säga. Snart ett år sedan studentent och man kallar fortfarande personerna som man gick i samma klass med som klasskompisar. En gång klasskompisar alltid klasskompisar. Right?

Ikväll blir det träning kl fem till åtta. Gårdagens bodypump har verkligen satt sig på mina annars svaga armar men vänta bara. Snart är jag superwoman.

Lyxade till det idag också med en omelett med chevre och tomater samt yogurt med honung och valnötter. Sjukt gott. Men lat som man var orkade man inte ta någon bild.

Nu måste jag göra nytt the för det jag dricker nu har kallnat och sedan är det bara att börja plugga. Skall skriva en halv sida om mig själv på ryska. Och hur länge hade jag läst? Jo en MÅNAD! Här går det undan på lektionerna.

Idag är hela min kropp fylld med massa bra energi. Detta känns bra. Bodypump varje dag någon?



Man lär sig ngt nytt varje dag! Idag känner jag mig obesegrad!

ciaociao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0