As I deserve it.

Eftersom dagen igår blev lite stressig hanns det inte med ett inlägg. Det blev iaf kaffe med CB på centro. Träning på sats i en och en halvtimma och utgång. Hur mår jag då idag? Som jag förkännar...

Idag blir det bara plugg och filmkväll med AM ikväll.. Mysigt!

Jag förstår inte grejen som äldre män håller på med på gymmet. De glor som idioter, skall spänna sina kroppar så fort unga tjejer går förbi, och gör gärna de där 50 extra situpsen om några tjejer "ser". Detta även om de har en guldklimp på vänster ringfinger. Det är klart att de skall få känna att de är duktiga och känna sig snygga. Det mår ju alla bra av att få bekräftelse på. Men ibland kan det bara gå till överdrift..

Som igår.

nu skall jag äta frukost

ciaociao

Kommentarer
Postat av: susanna

hahahhaha "guldklimp", så jädja golligt skrivet.. låter riktigt läskigt med såna äckliga gubbar på gymet. pöZz

2009-03-01 @ 16:13:58
URL: http://www.susannagullberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0