Prison break

Godmorgon gott folk! Vaknade hur tidigt som helst - igen- men bestämde  mig när klockan slog 0800 att somna om och det var nog det bästa jag har gjort idag. Ni vet när man har sådana dagar att man inte vill slita sig från sin säng för den är såå skön, Sådan dag är idag.

Men samtidgt är det ju sommar ute så då vill man inte missa dessa få chanser vi får till solchans. Dessutom drömde jag en mardröm och den vill jag inte försvinna tillbaka till..

Egentligen är jag ju ordinerad stillhet nu fram tills på lördag, Men måste ner till min frisör på karlssons för färg/bryn färgning innan jag åker - hade vart bra och gjort det eftersom jag inte vet vilka bra möjligheter det finns det till det i Malmö. Så nu ger jag mig ut på stan lite snabbt bara. fången är snart fri!

ciaociao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0