Ill back bitches

Okej jag trodde mina updates skulle bli bättre, men när man är emellan två flyttar, dels mammas men sedan också min egen ner till skåne då är det inte lätt att hinna med att samtidigt leverera. Nu är jag iaf vad man kan kalla ett försök till att bli skåning.


Eftersom vi inte har fått flytta in i lägenheten än så bor jag ju i Ystad hos mormor och morfar vilket är jättemysigt, men det kommer att bli några långa vägar till skolan och träningen. Första träningspasset på Malmö fäktklubb går av stapeln idag och innan dess skall jag packa upp ALLA mina kläder i mitt rum och komma i ordning där, sedan så skall jag hinna sätta en personlig prägel på min cykel som inte är allt för ny.. Svart och tråkig är den också så jag skall helt enkelt måla om den.. Sedan är det lite smågrejer som skall fixas innan vi åker in till Malmö vid halv sex tiden.

Tog en tripp in till Ystad igår för att träffa LN innan hon åker till Grekland med sin Love. Fick med mig lite nya teer hem eftersom mormors teskåp inte var helt uppdaterat. Grönt te Kanel/Mandel och ett till grönt te Morot/Bambu. Testade båda igår och det godaste var faktiskt lite oväntat Morot/Bambu teet.


Imorgon är det första skoldagen med introduktionsmöte kl  13 och efter det så blir det in till Malmö för min del eftersom Jag AN L och V skall planera flytten och allt omkring innan vi flyttar in. Lägenhetsvisningen är kl 15 men eftersom skolan slutar då hinner jag inte titta på den in real life, men har sett planlösningen som tur är och Lägenheten är ju vår om vi vill ha den, Dvs ingen annan är tillfrågad. Detta kommer bli Super!

Annars började dagen med en liten powerwalk på 40 minuter så nu är min träning igång igen och gud vad jag har saknat det!

Har haft lite strul med datorns skrivare och funderar seriöst på att antingen skriva in mig på en data/skrivar kurs för "Personer som hur de än försöker med dator- så går det bara åt helvete". Det blir jag och pensionärs nybörjarkursen för pensionärer som skall lära sig datorer...

eller så lämnar jag in skrivaren så att den blir programmerad att "gör-allt-som-Gaby-tänker-även-om-inte-datorn-är-inprogrammerad-på-det". För även om jag gör rätt så blir det fel ändå. . Fattar trögt är vad datorn gör..


Uppackning och organisera står på schemat nu


Ciaociao




Min nya hårinpackning - luktar precis som godispersikorna!
 

 
Två nya teer. Är köpta i världens mysigaste teaffär i Ystad - Gourmethörnan

Även om jag älskar rosa vet jag inte om jag hade velat på i ett rosa hus, men fint är det! Typiskt Ystadhus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0