Mission : carpe diem

Jag tror banne mig mitt lilla mission "Carpe Diem" fungerar. På bara några timmar har jag sådan sinnesfrid, lugnhet, gladhet och allt är bara positivt. Nu låter jag som någon från Hare Krishna och det kan jag försäkra er att jag inte är, men Carpe Diem är något jag verkligen skall träna mig till att bli bra på. Till en utav dagens få regler hör att jag inte ens skall öppna en läxbok eller ens skriva ett ord som hör med plugg att göra, och en så länge har det gått bra. Öppna böcker kommer nog att bli svårare än att ta tag i grejerna..

Soldaten lämnade mig tyvärr till fördelen för molnen, jag var väl antagligen för blek och han för het - haha känner att mina skämt kanske inte är de bästa, balkongen däremot är lika fäst vid mig som den sitter fast i huset, dvs benhårt ( ett ytterligare tråkigt skämt).

Fick sådan lust att bli lite barn igen så jag tog fram pärlburkarna och började "pärla" halsband! Tyvärr hade vi inga roliga pärlor så det blir att åka till panduro och pärla upp mig!!

Nu skall jag snart ner till stan och centro (!) och träffa L och hennes vän Helen för en kaffe. Sedan blir det nog direkt till fäktningen och träningen ikväll.


Nu måste jag göra mig iordning!

ciaociao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0