Till hertiginnan..

Jag skrev innan ett inlägg om hertginnan av uppsala.  Hennes respons på hennes blogg om det inlägget står här nedanför och jag tänkte bara ge henne ett litet svar.

Hertginnan:

Gabrielles som jag tror är en glamourmodell, men jag är inte säker. Gabrielle tror inte att man kan älska sig själv till den grad jag gör. Genom sig själv lär man känna andra. Hon tror inte att man kan det för att hon själv inte kan älska sig själv till den graden. Själv tror jag absolut att man kan då jag är väldigt nöjd med mig själv. Jag skulle aldrig vilja byta ut mitt utseende eller personlighet mot någon människa. Jag hoppas alla känner som jag gör.


Kära hertiginnan:

Jag tror att man kan älska sig själv och jag tycker verkligen att det är bra att man kan älska sig själv. Men jag tror inte att man skall ta det till överdrift. Väldigt få personer tycker om människor som skryter eller bara pratar om sig själv. Men jag måste verkligen säga att din blogg är väldigt underhållande och det verkar vara roligt att det händer så mycket i ditt liv. Jag tackar för nomineringen och önskar dig all lycka. Och tro mig jag älskar mig själv, för om man inte älskar sig själv tror jag att man har väldigt svårt att leva. Men man måste  också kunna inse sina brister och fel! Det är viktigt!

ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0