Dont try to be someone else

Nu gillar jag inte att hacka eller att trycka ner folk, snarare jag avskyr det. Men ibland får bara människor för mkt vatten över huvudet.  Jag vet inte om ni har läst hennes blogg, men det finns en bloggare som kallar sig "hertiginnan av Uppsala", jag förstår mig inte på henne. Självklart får hon skriva om vad hon vill, ha vilka åsikter hon vill, men hon kan ju försöka att inte bara älska sig själv såååå mkt. Klart man skall älska sig själv men det finns gränser då ens självförelskelse bara blir helt manisk och man tror att man är bätter än alla andra. Där har ni henne i ett nötskal

Men jag önskar henne ändå lycka till i livet, hon verkar vara ganska osäker och behöver säkert ett gott råd på vägen. Mitt råd är att man inte skall försöka vara någon annan än sig själv.

Jag tänker inte länka till henne för då får hon mer besökare, men hon går att hitta på webbloggs mest aktiva lista.


ciaociao


Kommentarer
Postat av: hertiginnan

vännen jag älskar mig själv trots så mycket påhopp på mitt utseende och vikt. Tro mig man kan älska sig till den graden jag gör. Genom sig själv lär man känna andra.



Du är dessutom nominerad i min blogg

2008-09-04 @ 13:25:16
URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: anneli

Ärligt talat så skrämmer hon mig en aning ;o

2008-09-04 @ 16:37:13
URL: http://annelilinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0