An ordinary day..

Nu är man hemma efter dagens träning som verkligen gick från ris till ros. AS tjatar hela tiden om att han vill nämnas i bloggen så att han kommer få lite utrymme här med ;) AS nya motto är, plocka itne tagen utan behåll rosen, eller om det var tvärtom haha.

Hade en företagsprövapå fäktning idag för Sony Ericsson och visst trodde man att det skulle kanske vara några snygga hunkar, men nej ! Det var äldre män 45+. Så mina förväntingar sänktes än aning om man säger så .

Fikade med C och IS idag med på SoHo, mysigt tjejer!

Jag som trodde att jag skulle ha ALL tid i världen efter gymnasiet till att träffa vänner och Ja göra precis vad jag vill. Men det senaste har jag märkt att jag inte ens har tid till att träffa eller prata med alla. Det är sjukt tragiskt!
De som betyder mest träffar man inte särksilt ofta längre. Eller så är det så att man är så bortskämd med att träffa dem flera gånger om dagen att man nu idagsläget tycker att man ser dem för ltie. Men visst är 14 dagar för lång tid.

Nu skall jag snart kolla paradise hotel. Älskar Olinda.


Ciaociao era tomtar


Kommentarer
Postat av: AS

Hahahaha

"Plocka Rosen Lämna Taggen"

Jag har en plan Gaby.



Eftersom att jag har ett förflutet som en ganska stor bloggare med 200 besökare om dagen i snitt, så tänkte jag att du kanske behöver lite hjälp på din väg mot toppen Gabrielle? :D



Jag kan göra vad som helst. Ge dig fler läsare, bli din bloggmanager/coach eller bara vara en skribent på din blogg. Förstår du? JAG VILL BLI EN DEL AV GABRIELLES.WEBBLOGG.SE!!!!!



Tro mig, jag är en bra tillgång. Jag för med mig MIRAKEL!!!



HAhA pusspuss

2008-09-09 @ 23:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0