Positive..

Hallu loves! Fortsätt gärna att skriva i kommentarsfältet vilka som läser dagligen.

Idag är fredag. Fredagfredagfredag. För många är det ledighet - en underbar känsla.. Några dagar att vila upp sig på innan jobbet eller skolan för den del - börjar en tidig måndagmorgon. Så för många är detta ledighet  - för mig?! Kaffe på centro med L, och en bilfärd till skåne för JSM imorgon i Kalmar. För mig är varje dag en underbar känsla. Att kunna vakna upp varje morgon oavsett om det är varmt eller kallt , sol eller regn ute. Varje dag är en ny dag och en ny möjlighet att kunna göra något fantastiskt med sitt liv. För glöm aldrig det - tänk alltid positivt. När det var som jobbigast för mig när mina föräldrar skiljde sig för några år sedan kom jag på att börja tänka positivt. Och ja - i varje situation sedan dess, oavsett positiv eller negativ har jag tänkt positivt. Det är konstigt att säga det men det är funkat! Allting har blivit mkt lättare och jag som person och individ har mått bättre. Man har vart en glad människa konstant - nästan.

Hoppas ni får en toppenhelg allihopa så kanske vi hörs under helgen

ciaociao


Kommentarer
Postat av: Lalla

Hey love,



Jag läser din blogg så ofta jag hinner! Det är bra för mig att läsa lite svenska också XD



Min helg är wicked, maaaaaaaaaaaaaassor av jobb att göra (anatomi urk...) men också en himla massa kul!



saknar dig loads!



Puss

2008-11-22 @ 11:59:20
Postat av: Hanna

Jag läser också den ibland gabby!:) / Hanna Ternström

2008-11-24 @ 23:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0