VIP

Very important person
Like that

Topshop kväll ikväll skall dit med my sis, J och Js lillasyster M. Det bästa av allt, dresscode klänning. Love it! Klänningar är verkligen det bästa som finns. När man sitter och tänker på hur det kul det kommer bli, klänningar, mingel, shopping och allt övrigt kul man skall vara med om kommer plötsligt en sak. En ond sak, en känsla som alla tjejer kan känna  igen sig i. Paniken! Vad skall jag ha på mig?!. Dresscode klänning innebär klänning såklart, men vilken av klänningarna på galgen blir det?

Hm. Känslan har kommit. Paniken har uppstått. Medföljande konsekvenser, Vilka skor, måla naglarna men vilken färg? Smycken? Listan kan göras lång..

Men kul skall det bli iaf
:D

Men vad skall jag ha på mig för klänning?!

Återstår att se, lite stressad med plugg också. Back til study
Skall ni också på topshops vip kväll?

ciaociao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0