Sjukling

Japp då var man sjuk igen. Har lyckats att dra på mig en mega förkylning. Kom i torsdags förra veckan med feber som första stadiet. Sedan på väg ner till karlskrona och ungdoms SM i fäktning, jag skulle var ledare, lyckades jag självklart placera mig under en AC fläkt. Lördag morgon var feber och täpptheten i näsan ett faktum. Sedan har det bara gått utför resten av helgen.

Får bunkra upp med massa ipren, the och skolarbete. För även om man är sjuk nu så finns det ingen återvändo att vila från skolan. Har så sjukt mycket denna veckan och betygen sätts om en och en halv vecka. Herrgud.

Hoppas jag blir frisk till balen bara, men det tror jag.

En sjuk historia om helgen har ni att vänta. Och då menar jag inte sjuk osm jag är utan verklgien helt weird!

Ciaociao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0