Love it!

Veckans bästa dag - Fredag! I just love it. Har vart såå underbart väder idag.


Fikan med SP igår var såå mysig. Vallgatan och en smothie blev det för mig iaf. Satt flera timmar och det var verkligen så kul att se henne igen. Var år och dagar sedan sist.


Drog in till stan idag efter skolan för att ordna balskor till J men eftersom det var så skönt väder ute så blev det mycket gående utomhus. Träffade upp V sedan, sedan var det dags för trötta mig att bege mig till Pappa.

Sitter här nu och har precis tittat på The hills, skall ut och sätta mig på balkongen ett tag. Imorgon är det SM i kungsbacka som gäller och pressen känns faktiskt ganska stor. Wish me luck!

L kommer från Malmö idag med hennes pojk, så det blir att träffa dem på nya It-stället björns bar imorgon, Niice


Catch up later


Ciaociao!


Kommentarer
Postat av: Sandra Paulsen Ernek

Jag har saknat dig!

2008-05-09 @ 18:40:27
URL: http://sandra.paulsen.ernek.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0