Mys

Hemma igen från träningen. Har varit en super mysig dag, frukost först med IS på franska och sedan till skolan där vi gjorde klart grupparbetet i psykologi, sedan drog jag och IS in till stan där lunch och shopping stod på schemat blev ett par ballerina och en leopads sjal.

Sedan så var det dags för mina gullungars träning som gick hur bra som helst. Egna träningen gick väl lite sämre haha
Sedan fick jag höra det mest pinsamma EVER!

Det finns en dansk som jag tycker är sjukt snygg, och som tur är är väl jag den ända att tycka det :D JvP vet vem han är ;) Iaf de svenska seniorherrarna hade vart på världscup i Paris och då de svenska killarna råkar vara kompis med dansken, hade de självklart under "naturligt fall" kommit in  på en konversation som självklart ledde till att de sa till dansken att jag tyckte han såg bra ut

JAG DOG!!!
fy fan vad elakt att säga så MR, å det som är ännu värre är att nästa tävling är på hans hemmaplan om tre veckor och han kommer självklart vara där. Haha gullig situation jag kommer få !.... pinsamt!

Aja hoppas han glömt allt om tre veckor.

Ciaociao!

Kommentarer
Postat av: LN

Jag vet precis vilken dansk det är. Man, loads of memories, right dear?
Ska stötta dig det bästa jag kan på hans hemmaplan :) Längtar dit!

2008-03-08 @ 22:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0