updates

haft lite problem med att få tag i en dator men nu är jag tillbaks. Jag tror att jag haft den mest lyckosamma dagen i hela mitt liv, den som jag skrev om innan, allting gick som planerat men med inslag av överraskningar. Även om det hände ngt som inte var bra, tex att jag råkade få foundation över hela handen på bussen intill malmö, så hade AM räddningen iform av våtservetter. ett lyckodrag! Skall också börja med våtservetter i väskan.

dagarna hos L i Malmö har varit så sjuukt roliga, man vill aldrig åka hem när man är hos henne. Nu är jag hos mormor och morfar, och dagen har varit en perfekt relax dag, hade tänkt ta en liten powerwalk runda för att sedan gå ner till havet kanske. Måste verkligen rensa huvudet nu, och speciellt bestämma vad jag vill göra till hösten. HU

Tur att fulla är med mig haha right girls?

Nej nu är det på med joggingskorna och bege sig ut innan regnet kommer

ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0