Waldkirch domani

Har precis kommit hem från en utav de sämsta dagarna i världshístorien. Jag har inte haft en sådan här dålig dag på lääänge!.

Efter skolan som innehöll en spilld te mugg på mig samt ett hemma glömt busskort kom jag till träningen och till min stora glädje var E där, hon skulle bli fotad och intervjuad för punkt.se så håll utkik på måndag. Efter att ha packat klart väskan var det att bege sig till sushi stället, sedan hem, slänga i sig sushi bitarna, ett samt samtal med den tvååriga kusinen ("-Gaby komma hit? "), hon är ju för söööt! JvP hon hälsar till dig haha :)

Sedan var det ner till operan och Askungen med skolan och nu är jag hemma, trött och schleten, ser verkligen inte fram till att gå upp klockan 4 imorgon bitti för att ta tåget till skavsta. Måste packa det sista....

Nästa inlägg kommer på tisdag för jag kommer inte kunna ha tillgång till dator på JVCn

Ha en bra helg

Ciaociao!

Kommentarer
Postat av: emma

ha så jättekul i tyskland snygging!! ha kul kick ass om inte annat fynda på tax freen haha. ses på tisdag snygging pusss//Emma

2008-01-24 @ 23:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0