Vamos alla playa

Godmorgon alla läsare! Är hemma idag från skolan för att jag har haft smärtor i magen,
Det hela började igår under tävlingen, tävlingen gick förövrigt helt ok, kom bland de 8. Seda fortsatte det under kvällen.
Igår var det 18 års middag för C. Jätte trevligt, med bra folk och kalas god mat. Men med magsmärtor för mig. När middagen var avklarad skulle gänget bege sig till Park men jag kände att då beger jag mig hemåt, med förhoppningarna om att jag kunde gå till skolan imorgon. men icke sa nicke. Missar två viktiga lektioner idag med så det känns inte alls så kul.

Senare ikväll blir det träning iaf, så gott som det går. 

Nu kommer detta låta supertöntigt men solen skinner ute och man blir så mkt gladare av det :) Nu är nog våren på ingång :)

Lyckades luska ut från pappa vart vi åker v 7. Lanzarote here we come! Vamos alla Playa. haha
Jag verkligen längtar. Och även om det är över tre veckor kvar har jag redan börjat fundera på packning haha

Hoppas ni får en bra solig dag allaihopa.

Ciaociao!

Kommentarer
Postat av: Anton

Gabby din blogg är mycket bra :D, Och senaste inlägget om Julia var jättebra, har lovat henne att också skriva ett :D.
Kolla gärna in min blogg som står i länken ovanför, och IDAG BÖRJAR JAG TRÄNA :D
Hoppas vi ses
Kraam// Anton

2008-01-21 @ 15:21:03
URL: http://antonsamuelsson.blogg.se
Postat av: Louise

åhhh va mysigt att åka dit! hihi, saknar dig så snygging! pussspuss

2008-01-21 @ 18:41:08
URL: http://mesummer.blogg.se
Postat av: Anton

Tack :D

2008-01-21 @ 20:41:58
URL: http://antonsamuelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0