Tävling imorgon

Dåligt bloggande på ett tag, jag vet, men det har varit så mkt det senaste att man inte har hunnit. Har det senaste både träffat C, T och AF, visade sig att hon kände mina kusiner haha, världen är allt liten. Har även vart i skolan, haft mys med J och AM och nu är det uppladdning inför tävlingen i kungsbacka imorgon. Tävlingen imorgon kommer att bli svår men rolig, egentligen är det bara en uppvärmningstävling inför JVC i Waldkricg´nästa helg, men jag gör ändå mitt bästa :) haha.

Sitter just nu och pratar med L, Saknar dig gumman mkt !. måste hinna plugga lite också.

Imorgon för övrigt är det C 18 år middag, så det blir trevligt !

Guess what time it is, suprise suprise, thé time!
Ciaociao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0