Review from friday

Var så himla trött igår att jag inte orkade skriva men här kommer fredagens händelse efter tolv timmar sömn. Först var det självklart skola och jag var så trött att jag höll på att somna på varje lektion. Efter skolan åkte J, AM och jag hem till mig där det bakades scones och bara hade det mysigt. Var väldigt skönt att göra någonting direkt efter skolan. Precis som när man var liten och frågade "Skall vi leka efter skolan?" .

Vid femtiden skulle AM åka til hennes pojkvän, J skulle hem och jag skulle till träningen. På träningen var jag så trött att jag bara tränade 45 minuter sedan sa min tränare till mig att åka hem och sova. Jag kan lova att jag sov gott i natt!

Planer för idag är att läsa senaste ELLE, ta det lugnt kanske plugga lite projekt (hatar projektarbetet) sedan skall jag träffa T på chez vid sextiden för middag. Skall försöka ringa LN också om jag hinner innan jag skall iväg. LN är så himla grym!, Hon har lyckats komma in på Cambridge till hösten!  Grymt gumman!


Nu skall jag kila

Ciaociao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0