Idioter med inget samvete

Hopp har redan brutit mitt nyårslöfte, men jag har en giltig förklaring. Internet har inte fungerat!. Men nu är jag back on track :)
Nyår.. var skall man börja, super trevlig middag hos L, med massa trevligt folk, tog det väldigt lugnt eftersom jag var jätte otaggad för utgång. Sedan blev det iaf utgång till Score.. Sedan kom smällen, en jävla idiot som läger någon form av drog i min drink, och jag blir helt borta. Kommer inte ihåg någonting från ungefär tjugo i tolv tills jag vaknar tjugo i tolv dagen efter. Jag har alltså tappat tolv timmar av mitt liv. Tack så mycket till idioten utan samvete som gjorde det, det var verkligen en oväntat nyårspresent. Tack vare att man har underbara vänner så hände ingenting och pappa kunde komma och hämta mig. Men jag förstår verkligen inte att folk inte har samvete. Hur tänker man egentligen? "Ah nu går vi ut och festar järnet grabbar och sedan drogar vi en tjej och förhoppningsvis kan vi sätta på henne allihop" ALLVARLIGT TALAT! Man kan inte köpa samvete för pengar men det är inte så jävla svårt att skaffa ett ändå.
Jag tackar Gud för att ingenting hände med mig och jag hoppas att ingenting hände med andra tjejer på stället heller. Hoppas ni andra hade en trevlig nyårsafton. Ett är säkert och detta året kommer jag att ha en lugn nyårsafton och det blir ingen utgång då! Var rädda om er tjejer och killar, man tror alltid att det inte kommer att hän en själv, men det kan verkligen hända vem som helst!

Ikväll blir det middag med T och C och massa andra trevliga personer.
C har äntligen kommit hem, men hon åker på söndag igen till skolan i Bryssel .Ett halvår kvar och sedan kommer hon hem permanent :)

Var på bio igår med L, J och AM och såg förtrollad. Sjukt ball film, man måste verkligen se den, den är en toppen feel good film !
 

Nu en kopp te!

Ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0