Godmorgon!

Dagen börjar tidigt, fast skolan börjar inte förrän halv elva. Vet inte vad det var men jag kunde inte sova i natt.. Klockan kvart över sex går Gaby och badar haha ett varmt och skönt bad var det. Kändes som man behövde det eftersom det kommer att bli en låååång dag idag.

Igår var jag iaf och pratade med sömnerskan hur balklänningen skall se ut. Modellen är fixad och tyget med så nu är det bara för henne att sätta sig och sy och sedan skall jag testa den igen den 5 februari! :)

Fick avbryta träningen igår för jag trampade snett och ramlade, klumpigt nog. Foten mår bra nu iaf och det är huvudsaken till att den blir bra tills på söndag då det är tävling i Tyskland.

Nu har mamma gjort den goda juicen och sedan skall hon göra äggröra :) haha sicken service man har,
Bär av till skolan vid halv nio´, mega svenska läxan som jag inte fattar hur man skall göra så skall försöka lösa den då..

Ha en bra dag allihopa

keep in touch later

ciaciao!

image80 Kerry Washington i snygg galaklänning!

Kommentarer
Postat av: susanna

vad kul det kommer bli att se din balklänning sen:D

2008-01-24 @ 18:38:49
URL: http://www.sobre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0