Melodifestivalen

Varje år vid samma tidpunkt smäller det! Melodifestivalen! Jag kan verkligen inte hjälpa det men jag älskar det! Varje lördag kommer nu att vara uppbokad för mig framför tvn. Så om ni vill mig något lördagar kl 8 och jag säger att jag inte kan prata är det inte för att verka otrevlig utan jag är då djupt koncentrerad haha!
Fjäderboan, glittret och glamouren  åker på (i alla fall på Christer Lindarw). Nej melodifestivalen är verkligen det bästa och är en ljuspunkt i den mörka vardagen.

image87 För att vara en gammal man har Christer faktiskt sjukt snygga ben! Me want!!!


Kvällens bidrag var faktiskt inte de bästa och att Christer Sjögren gick till globen är ju världens flopp. I love Europe var den sämsta låten jag någonsin hört. All cred till Amy Diamond för att ha gått till globen och att hon är den yngsta deltagaren. Men jag tycker faktiskt att startfältet i Göteborg är det sämsta och svagaste i hela tävlingen.

Nepp bättre nästa vecka hoppas jag när Carola, Ola och en massa andra starka artister deltar.

To be continue!

Ciaociao


Kommentarer
Postat av: susanna

mina hatobjekt under tävlingen var face 84, fy fan!

2008-02-14 @ 19:00:19
Postat av: Anonym

tjaaa snygging. ja missade melodifestivalen va ju i italien. kaastrof!!! du missade ju träningen idag? är du redan i lanzarote? hoppas du mår bra o att vi ses snart. puss emma

2008-02-14 @ 23:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0