Only for you readers..

Några har undrat över planerna för bloggen nästa år men jag kommer hålla lite till på dem. Måste planera lite mer. Skall göra det på tåget ner till Skåneland nu den 25. Sedan är det landslagsläger med fäktningen från den 26-30 och sedan skålar jag in det nya året med champagne tillsammans med vänner i malmö. Sounds great ? Of course.

Vet inte hur updaten kommer se ut de dagar jag är i skåne men skall verkligen se till att förksa uppdatera så mkt som möjligt.!

Nu väntar jul på liseberg med the family.

Några av er har även undrat om hur min fab helg har vart. Den började med en fredag som blev galen. AS födelsedag stod på schemat och eftersom jag är lite trött på Göteborgs uteställen för tillfället så blev det kungsbacka denna gången. Sjutk kul och förfesten hemma hos JvP var ball!

Väl hemma vid halv fyra var det bara i säng för att vakna upp något bakis och inte alls utvilad. Begav mig med lite segare steg ner till stan och  centro där ett helt gäng med bla C,CB, JE välkommnade hem SZ från Stockholm. Massa kaffe och skratt gjorde att min trött kropp kändes som ung igen. Kl 7 var det sedan dags för mig och C att bege oss ner till JEs place för att bli upplockade av SZ - som också har tagit körkort precis-. HEla tjejligan som nu även bestod utav SZ sis - Little SZ-  begav sig i bilen med "Hotta brudar" på högsta volym till SZ pappas resturang Ljungman jansson. Väl där så stod det uppdukat det största julbordet jag sätt med hur mycket god mat som heslt.

Efter några timmar så var det dags för gänget att rulla ut till bilen och in till staden Göteborg. Utgång stod nu på schemat och med bla Spice girls och house var vi fullt laddade. En drink på bliss blev till flera och flera skratt och minnen blev till ännu fler. Alex Väggö kunde även spottas på Bliss.

Bilen rullade sedan till push där vi dansade med våra heels hela natten lång. Efter en sjukt trevlig och rolig kväll var det dags för sänge  runt halv femtidem. Söndagen vaknades upp helt pigg men med en jävla förkylning

Grym helg!

Hur har er helg varit ?



Notis: SZ var under hela lördagen nykter eftersom vi körde. Dont drink and drive är ngt vi värdesätter högt eftersom människor är oersättliga.




ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0