Tonight

Vad skall man säga? Finns det något bättre än julen? Att få umgås med nära och kära och bara kunna ta det lugnt. Egentligen hade jag velat skriva om att man inte behöver ta några måsten heller - men julen är nästan bara måsten..

Igår var det lillajulafton med malagagänget som inkluderarde allt en bra och mysig tjejkväll skall ha. Massa bra tjejmusik, julklappar, lussekatter, glögg, pepparkakor, mögelost, nötter, julmust, mandlar, russin och vin. Kvällen slutade för min del vid halv tre och min trötta kropp fick sin välförtjänta vila vid tre.

Nu är det nya tag idag. SZ kommer hem från Stockholm och imorgon skall det bli julbord. Looking forward.

Idag blir det tro det eller ej utgång i Kungsbacka. Underskatta aldrig kungsbacka haha. AS fyllde ju år i onsdags och eftersom vi inte firade honom då, firar vi honom nu istället.

Perfetto.

Nu skall jag ordna förberedelser för ikväll.

ciaociao




Kommentarer
Postat av: susanna

hahahha började gapskratta när jag läste 'mögelost' mitt ibland det andra.. hhaha. det va förresten ädelost, vilket låter mycket lyxigare :D

2008-12-19 @ 19:28:55
URL: http://www.susannagullberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0