So sick..

Vaknade imorse med värlsdens jävla huvudvärk, bihålorna värkte och jag var helt yr. Febern få jag inte glömma heller. Så det enda jag var tvungen att göra var att ringa jobbet och sjukanmäla mig, snälla som det var så var det helt OK, och föhoppningsvis kan jag  gå dit imorgon. Fick reda på av min chef att det även finns en julklapp till mig. Sweet! hur gulligt som helst!

Det blir en dag idag utan träning men med mass the hills avsnitt. Och packa in julklappar, men framför allt ta det lugnt.

AS fyller år idag, och det som suger är att jag vet inte om jag kan följa med ut och fira our b-day boy. Hatar när man har sett fram emot något och sedan så blir allting inte alls som man hade tänkt sig. Men jag har några timmar på mig att bli frisk så fingers is crossed.

Nu skall jag koka lite mer champagne thé

Later

ciaociao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0