ramsa

Idag har det varit en ganska tung dag, TUNG, STRESSIG, LÅNG. Lång för att man gått länge i skolan, tung för att man har haft geografi redovisning och massa annat och stressig för attt jag har sprungit som en skollad råtta och gjort ärenden och grejer. Kom till fäktningen och då var det ett företag som hade fotografering med modeller, skulle användas till reklam, så barnen och jag fick vänta lite innnan vi kunde börja med träningen. Träning kl 7 30 i morse med, är man inte hurtig?

Gjorde ett psykologi test idag, fick vara försöksperson. Jag skulle rabbla massa ord, först memorera och sedan efter en halvtimma säga dem igen högt utantill ör hela klassen. Klarade jag det? Självklart! Här kommer dem!

TVÄTTA
ÄPPLE
BOLL
FLYGPLAN
SKÅDESPELARE
MARMELAD
KATT
SLIPS
ÄGG
CHOKLADSÅS
DOMKRAFT
ENHJULING
KAKA
GRIS
HANTEL
DVÄRG
BLOMMA
ÖL
ÄLG
GEVÄR.

haha dessa kommer sitta hela livet.

Hava a nice evening!

ciaociao!


Kommentarer
Postat av: Klara

Omg, den fick jag ocksa gora i psykologin forra aret!! Helt stort hahaha!

2008-04-17 @ 20:24:06
URL: http://klaragardfeldt.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0