Lördag med Schlager

Och veckans dag idag börjar på S och slutar öndag. Alltså Söndag. Söndag brukar vara de latas dag, och så även idag. Fast självklart har man varit líte ambitiös och pluggat... eller ska plugga mer. 

Men S kan också stå för något jag Ä-L-S-K-A-R nämligen Schlager! Och oj vad lördagen bjöd på schlager. Brukar inte vara tjejen som hänger som hänger på dansgolvet, men igår var det som en workout. Man blir så sjutk glad av schlager. En endorfinkick som inte ens kan mättas med mina koffeinkickar. Och när Carolas evighet kommer, då är det som Kirshti brukar säga: Ett halleluja moment!
 
Igår var det först middag med AM på Hardrock, sedan kom även SG och AN dit. Maten blir väl godkänd efter det att AM såg att hennes lax var helt rå. Men Hardrock, har ni ens hört ordet service?! Hm..

Iaf när vi inte visste vart vi skulle gå sedan så blev vi kvar på Hardrock, med alla människor i min mamma ålder ungefär haha. Men även fast människorna var gamla så kan man skratta åt allt de gör. Herregud. Absolut en utav de roligaste kvällarna på länge. Och en guldstjärna för schlager golvet. Min röst är lite kraxig idag!
Hardrock är absolut underskattat!

Nej nu är det thaimatish och sedan mer plugg. Lite nytta måste man ju göra i världen

Jag önskar alla en jätte bra fortsättning på helgen.

SPSP3B/SPSK3 GLÖM INTE STUDIEDAGEN I MORGON, MÅNDAG!

ciaociao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0