en liter apelsinjuice. jo jag tackar bugar och bockar

Dagen har börjat med att jag känner mig... matt och trött. Kroppen känns så tung, Tror det sig att det kan vara en förkylning på ingång? Den är INTE välkommen i sådana fall. Därför har jag druckit ungefär en liter, nej jag skämtar inte en LITER apelsinjuice idag.

Igår hade jag och AE som planerat vår shoppingdag. Många kassar, stora som små blev det. Jag kunde glatt traska till träningen, som för övrigt blev avbruten pga en sträckning baksida lår, med en väska ett par ballerina och balskorna. Mina BALSKOR! Åh jag tror inte att det finns ett finare ord än skor. Jag älskar skor!

Bästa skoaffären i Göteborg har under lite funderingar från min sida blivir Belle. Eller bästa och bästa men de har otroligt fina skor till extremt bra priser.

Nu skall jag sätta igång och plugga lite hemma, även om man mår dåligt får man inte ligga på latsidan!

catch up later!

Ciaociao!


image159



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0