Julpynt!

Först skolan idag. Nu märker man verkligen att julen närmar sig, allt fler lärare börjar ge en uppgifter om julen, Mysigt tycker jag. Jobbade med projektet med idag, duktiga vi var A-M, J, V och ME.
Sedan var det tänkt att jag och T skulle ta en kaffe på centro, men istället blev det kaffe på Chez samt att hjälpa dem och julpynta :) Blev hur fint som helst! Men gud vad glittrig man blev!

Sedan ner till fäktklubben och prata med E om hennes resa till madrid för att ta emot det totala världscup priset.
Kul hade hon haft iaf :)

Haha igår ville jag göra något radikal så vad passar inte bättre att pimpa Ipoden med stenar :) Blingbling!

Säga vad man vill om Nicole Richie, men hon har en bra klädstil, innan hon blev gravid! Jag menar Nicole, vakna!, det är inte dags för rullator en.


image41

Nu är det snart läggdags! Lite tidigt men skönt att få tillräckligt med sömn iaf!

Ciaociao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0