Firar en månad

Haha jag kom på att jag haft bloggen i en månad nu, HIPPHIPP HURRA!

Det blev iaf pannkakor till frukost i morse, riktigt goda. men jag är verkligen inte bra på att få dem runda, ALLA gick sönder.. 
Sitter nu med de jävla matríx projektet, jag verkligen HATAR det! Gaahh.

Hur fula än UGGsen må vara, så verkar de grymt sköna, skall försöka hitta ett par i svart tror jag. Man får varva dem med skinnstövlarna eller så hade ett par bally kängor suttit fint. Perfekta i skidbacken båda två .. Åhh vill verkligen åka på skidsemester nu nu nu!

Satt och kollade runt lite på internet nu, det är ju ingen nyhet att Lindsay Lohan verkar må bättre, men det är verkligen skönt att se henne frisk igen!  Åhh kaffe hade inte helt fel nu heller, Centro halv fyra, my halleljua moment. Centro har verkligen Göteborgs godaste och billigaste kaffe!

image28

Vill se lika chic ut som viktoria beckham senare idag när det är kaffe och middag med T. Jag förstår verkligen inte hur Posh alltid lyckas se så bra ut

image29



Nu matrix work, phuuu....

Ciaociao!

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag vet :( men jag tycker du alltid lyckas hjärtat :D

hihihi jag vill också åk skidor. men jag är jätteförskyld.. jaja..

pusssssssssssssssssssssssssssssssss

2007-11-21 @ 11:35:15
URL: http://mesummer.blogg.se
Postat av: Joanna

Gud vad bra blogg du har, skitbra bilder också :) hihi. kolla efter sånt band på löplabbet eller sheshop kanske? Eller så är jag helt ute och cyklar haha Älskar dig =)

2007-11-21 @ 22:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0