alperna next summer!

Sitter man framför datorn igen.. tror jag har blivit beroende av att blogga haha.
Träningen gick okej igår. har dragit på mig nån skit förkylning bara. Det får bli honungsvatten hela dagen idag.
Och igår kom min MORMOR ! Åhh så himla mysigt !

Sverige spelade match igår, en ganska underhållande sådan.. och nu får alla chansen att joddla i alperna nästa sommar. Men det största fiaskot är ju England. Inget EM för dem nästa sommar med andra ord..
image30 Vad var det som gick fel David?

Så där på morgonen nu hade jag tänkt att göra min J lite glad. Dessa bilder är till dig gumman!

image31         image32


Nu skall det bli en kopp te, Ciaociao!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Tack älskling, det finns ju ingen som min Zackieboy! (L) jesus

2007-11-22 @ 09:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0