Världens sötaste bror!

Hela dagen har gått så lååångsamt. Har varit sjukt flummig för att jag har varit så trött, , satt med ett engelska prov i två timmar, det jävla projektarbetet idag igen, ännu mer skolarbete och inlämningar som skall göras. Åhh dagen har varit så seg. Kommer hem från skolan jätte trött, nästan så trött att jag inte orkade gå till träningen (men det gjorde jag ändå :P). Då välkomnar världens sötaste bror mig, G, med nybakta chokladmuffins som han har bakat själv! Hur gulligt är inte det?

Hade tänkt lägga upp bild men internet krånglar lite.. får bli imorgon!

Träningen gick bra idag, förrutom att jag, världens klant, trillar ner på golvet mitt i en fäktmatch, haha. Sedan smed jag och E smidiga planer om julklappar till oss själva, haha. as bra! Skall köpa massa presenter till oss själva och skriva att det är från hemliga beundrare, hur smart som helst ! Hela familjen kommer undra varför man är så populär :) och sedan får man allt vad man vill ha.

Skolan var lika seg som vanligt, förutom att det var jätte många skratt idag haha, så härligt när alla är flummiga. haha.

Nu skall jag faktiskt gå och sova snart, har Cambridge examen imorgon på folkets hus, hu , mellan 9 och 16 skriver jag provet, kommer vara hur trött som helst. Hoppas jag klarar det.. När man skriver writing delen måste man ha bläckpenna och jag har köpt en jättesmart som man kan sudda om man skriver fel.

Nej nu är det bums i sängen !

Ciaociao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0