Tredje advent med julmys och jobb

Oj nu har det verkligen varit dåligt bloggande. Men det är för att jag varit och jobbat hos min faster i Mariestad. Lite julförsäljning, möte med trevliga människor och julmys. Det började iaf inte lika bra som det slutade. Missade mitt tåg på fredagen med tio minuter så pappa fick skynda tillbaka efter att han lämnat mig, för att lösa ny biljett. Sedan väl på det nya tåget skulle jag köpa ny biljett. Då bollas jag mellan fyra bitchar om hur jag skall köpa biljett. Det var de otrevligaste människorna som jag någonsin träffats, SJ allvarligt talat, inte konstigt att det går dåligt för er med en personal som denna! SKÄMS!

Kom iaf till Mariestad slutligen, men fruktansvärt irriterrad!. Sedan var det direkt i sängen som gällde. På lördagen var det sovmorgon och sedan lång frukost. Sedan var det jobb i tre timmar. Åh har verkligen fått julkänsla nu :) På kvällen var det trerättersmiddag på en jätte mysig grekisk restaurang. Söndagen var det jobb igen och sedan julkonsert i Mstads domkyrka. Åh vad fint de sjöng!

Helgen kan väl sammanfattas med irritation, julmys och julstämning.

Idag har det bara varit skolan åh gillar verkligen INTE filosofin,, Hade världens håltima så jag passade på att åka in till stan och fixa lite saker. Sedan efter skolan tog jag och J en sväng på stan, hittade en jacka och en jätte söt polo. I kväll blir det ingen träning för ovanlighetens skull, har jätte ont i huvudet!,

Ciaociao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0