sjukis

Hej fina vänner! Jag har ju som sagt inte m¨ått så bra de senaste dagarna. Har försökt undvika mediciner men när hosten inte ger sig (har visserligen blivit lite bättre) och rösten inte existerar fick jag tvinga mig iväg till ett apotek. Hoppas att jag blir tillräckligt bra så jag kan träna på måndag men det är tveksamt. Har dock ingen feber längre så det är skönt! På grund av sjukdom har jag därför bara varit hemma dessa dagar sedan Anki och Lisa ¨åkte. Inte gjort någonting mer än att sova, försöka plugga till italienska kursen och tittat på snön som sakta faller till marken här i Bologna, jag tror vi har en cirka 5-6 cm. Så konstigt. Förra helgen var det tio grader och sol och så varmt att man kunde sitta utan jacka (var sjuk då också så hade såklart jackan på mig ;) ). PÅ fredag nästa vecka kommer pappa hit och sedan tisdagen den 5 mars vid midnatt är mitt äventyr för denna gången slut i italien och jag har landat på svensk mark. Blandade känslor. Just nu vill jag bara få bort denna förjävliga hosta..

Puss

Kommentarer
Postat av: Sten Göthberg

Sjukis är bästis!!

Nu har jag äntligen knåpat ihop min resa till Dig och vår gemensamma återresa hem till Götet. Förstår så oändligt Dina blandade känslor ang hemresan. Men alla Dina känslor bottnar i Din längtan och kärlek. Minns vad morfar skrivit tidigare! Nu väntar Sverige och en fantastisk praktik i Sthlm. Tänk så fantastiskt att träffa brorsan i Sthlm och lära känna den fantastiska stan.(Mycket fantastiskt nu...) Du har ju dessutom flera nära släktingar där som är viktiga att hålla kontakten med. Njut av Dina dager i Italien.... Du är strax tillbaka tror jag... JÄD/pa

2013-02-22 @ 21:23:32
Postat av: Moffii TOMMY

Mi carissima bambina la Brilla!
Mormor och jag tänker på dig och på att du snabbt skall bli kvitt hostan m.m. så att du kan leva fullt ut de återstående dagarna i Italien och komma hem till Sverige frisk och kry. Vi längtar efer att snart få krama dig välkommen här på Nymölla!Och att få höra mera om dina upplevelser och om dina framtidsvisioner. Din framtid finns finns som möjligheter någonstans i det Totala Varandet. Ditt eget sökarljus påverkar hur den utformar sig i tiden. Så fantisera, önska, längta, tro och vilja och lyssna på din inre vägledning (magkänsla) och
saker och ting skall börja falla på plats.
Puss och kraaam, kära Brillis
från Mormor, Moffi och Tusse



2013-02-24 @ 14:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0